Op 25 november 2021 reiken we voor de vierde keer de Belgische M&A Awards uit tijdens een galadiner in Maison de la Poste in Brussel. Die avond worden de 5 beste deals (fusies, overnames, investeringsrondes) uit de periode 1 oktober 2020 – 30 september 2021 bekroond.
Uit alle deals uit de periode in kwestie kiest een zeskoppige jury 3 genomineerden en uiteindelijk ook een winnaar in elke categorie. De jury bestaat uit Urbain Vandeurzen (juryvoorzitter), Philippe Haspeslagh, Renaat Berckmoes, Pierre Demaerel, Sophie Manigart en Michaël Sephiha.
Nieuw dit jaar is de samenwerking met Vlerick Business School. Het expertisecentrum M&A van Vlerick zal de organisatie als kennispartner ondersteunen, zodat de M&A Awards continu geoptimaliseerd worden.
De nominatieperiode loopt nog tot en met 30 september. We moedigen iedereen die bij een deal betrokken was aan om deze voor te dragen. Over hoe meer informatie de jury beschikt, hoe relevanter de M&A Awards worden. Deals voordragen kan via de buttons op deze pagina.
Eind oktober publiceren we de genomineerden. De winnaars worden bekend gemaakt tijdens het exclusieve event op 25 november. Het wordt een feestelijke avond voor en met Belgische dealmakers, captains of industry, investeerders, CEO’s, CFO’s, etc.
Meer informatie vindt u op MAawards.be
Met een gezellig beperkt publiek doken we tijdens een rondetafel op het Executive Forum in een onderwerp dat om aandacht vraagt: waar is de plaats van de CIO vis-à-vis de CFO in een dynamische en snel veranderende markt, en hoe werken ze samen om concurrentievoordeel voor het bedrijf te behouden? Het gesprek bracht ons tot vijf observaties waarop onze deelnemers gretig inpikten.
Wilt u weten hoe het eraan toe gaat op de conferenties van House of Executives? Dankzij deze video proeft u de sfeer. Wees er de volgende keer gewoon bij!