Privacy policy

 

Deze privacyverklaring is van toepassing op alle diensten van House of Executives Belgium BV.

 

We respecteren uw privacy

Uw privacy is voor House of Executives van groot belang en uw persoonlijke informatie behandelen we vertrouwelijk. Wij houden ons dan ook aan de privacywet. Dit betekent dat uw gegevens veilig zijn bij ons en dat wij ze altijd netjes gebruiken. In deze privacyverklaring leggen we uit wat we bij House of Executives doen met informatie die we over u te weten komen.

Dit privacybeleid is van toepassing op de verwerking van persoonlijke informatie en niet-persoonlijke informatie in verband met onze services en u dient dit document te lezen voordat u deze services gebruikt. Als u niet instemt met de voorwaarden van dit privacybeleid, kunt u onze services niet gebruiken.

Verwerking van persoonlijke informatie

House of Executives verzamelt alleen dergelijke persoonlijke informatie die relevant is voor de doeleinden die worden beschreven in dit privacybeleid.

House of Executives verwerkt persoonlijke informatie met het oog op het leveren van de services, inclusief het organiseren van evenementen en (online) bijeenkomsten, het verzorgen van opleidingen en het faciliteren van communities met behulp van diverse websites.

Op welke manieren ontvangen wij persoonsgegevens van u?
Wij verkrijgen op verschillende manieren persoonlijke informatie. Lees hier welke dit zijn:

  1. Uw account aanmaken
  2. Een lidmaatschap afsluiten
  3. Een contactformulier invullen
  4. Voor nieuwsbrief aanmelden
  5. Voor een evenement of webinar registreren
  6. Voor een opleiding aanmelden

1. Uw account

Bij bepaalde onderdelen van onze websites dient u zich eerst te registreren. U moet dan informatie over uzelf opgeven en een gebruikersnaam kiezen. Daarmee maken wij een account, waarop u kunt inloggen met die gebruikersnaam en een zelfgekozen wachtwoord.

Hiervoor gebruiken wij o.a. uw NAW-gegevens, bedrijfsnaam, functie, telefoonnummer, e-mailadres, geslacht, geboortedatum en IP-adres. Dit doen wij op basis van uw toestemming. Dat doen we zodat u niet steeds opnieuw uw gegevens hoeft in te vullen en zodat we u makkelijker kunnen benaderen als dat nodig is. U kunt uw accountinformatie aanpassen wanneer u dat wilt.

2. Een lidmaatschap afsluiten

Als u bij ons een betaald lidmaatschap afneemt, gebruiken wij uw persoonsgegevens om deze netjes te kunnen afhandelen.

Hiervoor gebruiken wij uw NAW-gegevens, bedrijfsnaam, telefoonnummer, factuuradres, e-mailadres, betalingsgegevens en IP-adres. Deze hebben wij nodig vanwege het contract dat we met u sluiten. Wij bewaren deze informatie tot het einde van het lidmaatschap en zeven jaar daarna (dat is de wettelijke bewaarplicht).

3. Contactformulier

Als u ons een mail stuurt voor een vraag, beantwoorden we deze zo snel mogelijk. Hiervoor gebruiken wij uw NAW-gegevens, bedrijfsnaam, telefoonnummer en e-mailadres. Het sturen van zo’n mail aan ons vatten wij op als toestemming voor dit gebruik. Wij bewaren deze informatie tot een jaar daarna. Zo kunnen we bij vervolgvragen de informatie er makkelijk bij pakken.

4. Nieuwsbrief

U kunt zich abonneren op een of meer van onze nieuwsbrieven. Hierin leest u nieuws, tips en informatie over onze producten en diensten. Dit abonnement kunt u op ieder moment opzeggen. Iedere nieuwsbrief bevat een afmeldlink. Via uw account kunt u dit ook doorgeven.

Uw e-mailadres wordt alleen met uw toestemming toegevoegd aan de lijst van abonnees. Deze gegevens worden bewaard tot drie maanden nadat u het abonnement hebt opgezegd.

5. Het registreren voor een (online) evenement

Door uzelf te registreren voor een van de (online) evenementen van House of Executives ontvangen wij persoonsgegevens van u. Wij gebruiken uw NAW-gegevens, bedrijfsnaam, functie, telefoonnummer, e-mailadres, geslacht, omzet of dieetwensen als dit voor de registratie van het betreffende event relevante of benodigde gegevens zijn. Dit doen wij op basis van uw toestemming. Wij bewaren deze informatie tot drie jaar nadat u zich hebt ingeschreven. Dat doen we zodat u niet steeds opnieuw al uw gegevens hoeft in te vullen en zodat we u makkelijker kunnen benaderen als dat nodig is. Bovendien kunnen wij u uitnodigen voor toekomstige (online) evenementen en kunnen wij u interessante aanbiedingen doen van allerlei producten en diensten die House of Executives aanbiedt.

Tijdens evenementen worden foto’s en mogelijk video’s gemaakt. Door deel te nemen aan het evenement, gaat u ermee akkoord dat de foto’s en/of video’s online geplaatst worden.

Aan deelnemers en partners van het evenement worden deelnemerslijsten gestuurd met daarop naam, functie en bedrijf. De partners die dit betreft, staan vermeld op de betreffende eventwebsite onder het kopje ‘partners’ in het hoofdmenu. Door u te registreren, gaat u akkoord met deze verspreiding. Indien een webinar gesponsord wordt door een partner, worden gegevens (naam, functie, bedrijf en e-mailadres) met de betreffende partij gedeeld.

Indien u op een evenement akkoord gaat met het scannen van uw badge bij het betreden van een sessie, dan gaat u ermee akkoord dat de betreffende partij (facilitator van de sessie) de gegevens (naam, bedrijf, functie en e-mailadres​) ​waarmee u bent geregistreerd, ontvangt.

Statistieken en profilering

Wij houden statistieken bij over het gebruik van onze websites, waarbij we ook individuele gegevens kunnen inzien. Met deze statistieken verbeteren we onze websites om zo bijvoorbeeld alleen nog relevante informatie te laten zien. Wij kunnen persoonsgegevens met elkaar combineren om meer over u te weten te komen. Uiteraard zullen wij uw privacy te allen tijde respecteren.

Hiervoor gebruiken wij NAW-gegevens, bedrijfsnaam, telefoonnummer, e-mailadres, IP-adres, klikgedrag en bezoekgedrag. Hier hebben wij een legitiem belang bij. Wij bewaren deze informatie gedurende drie maanden.

Reclame

Wij willen u graag reclame sturen over aanbiedingen en nieuwe producten of diensten. Dit doen wij per e-mail. U kunt op ieder moment bezwaar maken tegen deze reclame. In elk reclamebericht staat hoe dat moet. Elke e-mail bevat een afmeldlink.
Deze reclame kan van onszelf zijn of van onze partners.

Advertenties

Onze websites vertonen advertenties. Wij kijken of mensen deze relevant vinden, en gebruiken die informatie om in de toekomst alleen nog maar relevante of interessante advertenties en aanbiedingen te doen.

Verstrekking aan andere bedrijven of instellingen

Wij geven uw persoonsgegevens aan andere bedrijven of instellingen in de volgende situaties:

  1. Wanneer u whitepapers of diensten van derden via onze website afneemt, geven wij deze partijen bepaalde persoonsgegevens zoals uw naam, bedrijf, functie, telefoonnummer en e-mailadres. Bij het afnemen van de whitepaper of diensten geeft u toestemming voor het verstrekken van de door u ingevulde gegevens aan de partner.
  2. Wanneer wij met bepaalde bedrijven samenwerken. Indien van toepassing, vermelden wij dat onze partners uw persoonsgegevens kunnen krijgen. Zij zorgen ervoor dat advertenties zo veel mogelijk interessante of relevante aanbiedingen bevatten. Zij kunnen u dan zelf reclame sturen en/of benaderen. Wij hebben met ze afgesproken dat u zich daarvoor altijd kunt afmelden en dat zij dan uw gegevens moeten wissen.
  3. Wanneer wij dat wettelijk verplicht zijn. Bijvoorbeeld als de politie dat eist bij een vermoeden van een misdrijf.

Cookies

Onze websites gebruiken cookies. Cookies zijn kleine bestandjes waarin we informatie kunnen opslaan zodat u die niet steeds hoeft in te vullen. Maar we kunnen er ook mee zien dat u ons weer bezoekt.

Wanneer u onze websites voor het eerst bezoekt, tonen wij een melding met uitleg over cookies. Als u daarna onze websites verder gebruikt, nemen wij aan dat u geen bezwaar hebt tegen de cookies.

U kunt via de browser het plaatsen van cookies uitschakelen, maar sommige onderdelen van onze websites werken dan niet goed meer.

Met andere bedrijven die cookies plaatsen, hebben wij afspraken gemaakt over het gebruik van de cookies. Toch hebben wij geen volledige controle op wat zij zelf met de cookies doen. Lees dus ook hun privacyverklaringen.

Wijzigingen in deze privacyverklaring

Wanneer onze websites wijzigen, of wij onze dienstverlening aanpassen, moeten wij natuurlijk ook de privacyverklaring aanpassen. Let dus altijd op de datum hieronder en kijk of er nieuwe versies zijn. Wij zullen ons best doen wijzigingen ook apart aan te kondigen.

Inzage en wijzigen van uw gegevens

Als u vragen hebt of wilt weten welke persoonsgegevens wij van u hebben, kunt u altijd contact met ons opnemen. Zie de contactgegevens hieronder.

U hebt de volgende rechten:

  • Uitleg krijgen over welke persoonsgegevens we hebben en wat we daarmee doen
  • Inzage in de precieze persoonsgegevens die we hebben
  • Het laten corrigeren van fouten
  • Het laten verwijderen van verouderde persoonsgegevens
  • Intrekken van toestemming
  • Bezwaar maken tegen een bepaald gebruik

Let op dat u altijd duidelijk aangeeft wie u bent, zodat we zeker weten dat we geen gegevens van de verkeerde persoon aanpassen of verwijderen.

Klacht indienen

Als u vindt dat wij u niet op de juiste manier helpen, dan hebt u het recht om een klacht in te dienen bij de toezichthouder.

Contactgegevens

House of Executives Belgium BV
Pieter De Conincklaan 35
8500 Kortrijk
[email protected]

“Buitengewoon inspirerend en verfrissend. Ideaal voor zelfreflectie en om nieuwe ideeën op te doen.”
– Dirk Vandenberghe, CEO Metallo