Iris Lopes, SpendLab, CFO Day, House of Executives
Partnerbijdrage

Financiële inclusie is essentieel voor economische groei en sociale gelijkheid. Door kwetsbare groepen toegang te geven tot financiële middelen, creëren we kansen en verbeteren we levensstandaarden. Financiële inclusie kan bevorderd worden met behulp van AI. We hebben het hierover met Iris Lopes, Partner bij SpendLab en eigenaar/oprichter van FinFlowConnect. Zij legt ons uit hoe financiële inclusie en AI toegepast kunnen worden binnen haar vakdomein.

Partnerbijdrage

Kan liefde een kracht zijn om negatieve situaties op de werkvloer om te zetten in positieve? Naastenliefde verbetert de prestaties van werknemers en creëert werkplekken met grotere betrokkenheid en verantwoordelijkheid. Burak Koyuncu bespreekt voorbeelden van bedrijfsleiders die tijdens covid hun hart volgden en beslissingen namen op basis van liefde voor hun werknemers.

Partnerbijdrage

Cybersecurity, artificiële intelligentie, duurzaam ondernemen en werken in de cloud: CFO’s worden door de snelle (technologische) ontwikkelingen gedwongen vooruit te kijken. “Maar voordat je vooruitkijkt en plannen maakt om als organisatie verder te groeien, is het belangrijk om stil te staan”, aldus Alexander Rahusen, CFO van Exact.

Bas Eggelaar, Juul van Dongen, SuccessDay, CHRO Day, House of Executives
Partnerbijdrage

Organisaties die uit zijn op een succesvolle digitale transformatie van hun HR-afdeling, kunnen niet zonder een HRIT-pakket op maat. Dat besef is duidelijk aanwezig, maar de overvloed aan leveranciers, software en implementatiepartners maakt het er niet eenvoudiger op om de juiste keuzes te maken. Bas Eggelaar en Juul van Dongen (SuccessDay) zijn gespecialiseerd in de materie en bespreken hoe een adequaat selectieproces tot ontplooiing kan komen.

Partnerbijdrage

HR werd binnen veel bedrijven lang beschouwd als het laatste papieren bastion, maar die tijden zijn voorbij. Nu de digitaliseringsgolf volop bezig is, moet ook human resources zich gewonnen geven. Wat brengt dit mee voor bedrijven en hun werknemers? En wat mag HR de komende jaren nog verwachten, bijvoorbeeld van AI?

Agenda

Op woensdag 3 juli organiseren we de tweede editie van onze CMO Table Talk. Een gastronomische avond met een select gezelschap van CMO’s en marketingdirecteuren, waarbij we ervaringen delen en elkaar inspireren rond het thema 'No future without a past: vooruitkijken vanuit een strategische terugblik’. 

Partners

Buitengewoon inspirerend en verfrissend. Ideaal voor zelfreflectie en om nieuwe ideeën op te doen.