Interviews

We duiken met Ellen Van Elsen, sinds een drietal jaar CFO bij Studio 100, in de organisatie van finance en het finance-team, de rol van CFO en de plannen van de entertainmentgroep. “Ik hoorde op het nieuws dat 15% van de kleuters onvoldoende Nederlands spreekt om te starten in het eerste leerjaar. Hoe bereiken wij deze groeiende doelgroep morgen?”

Yves Regniers, CFO bij What's Cooking? Come a Casa is een merk van What's Cooking?
Interviews

De naam Ter Beke klinkt ons in België al jarenlang vertrouwd in de oren als het gaat om diverse soorten charcuterie of ‘Come a Casa’. Wist u dat de voedingsspecialist sinds vorig jaar in de markt staat als ‘What’s Cooking?’? We spraken erover met CFO Yves Regniers, en zoomden in op het duurzaamheidsbeleid dat ze daar hoog in het vaandel dragen.

Interviews

Haar eerste woorden bij onze kennismaking? Dat ze de trotse mama is van twee dochters. Met 20 jaar ervaring als CFO gaf Katleen Vandeweyer haar professionele loopbaan een andere wending. Of toch niet? We gaan met Katleen na hoe haar financiële expertise deuren heeft geopend om het als portfoliobestuurder waar te maken.

Ilse Heylens, HR Directeur Belgium & Europe bij Deceuninck
Interviews

Ilse Heylens is al meer dan 25 jaar actief in HR, zowel in de industrie als in retail. Als klinisch psychologe wilde ze het verschil maken voor zowel de mens, zijn werk- en leefomgeving en de maatschappij. Ze koos voor de rol van HR Directeur Belgium & Europe bij Deceuninck, omdat ze vindt dat werken ‘met goesting’ de beste garantie is voor een gezonde, duurzaam groeiende organisatie.

Interviews

Hij is geen marketeer maar economist van opleiding, en dat er ooit een carrière in de bankwereld inzat, stond door zijn passie voor de beurswereld al vast sinds zijn jeugd. We spraken met Stefan Van Peteghem, CMO bij Bank van Breda, over de aandachtspunten bij zijn marketingactiviteiten en hoe zijn team evolueert in een wereld vol verandering.

Interviews

De financiële wereld loopt stukken voorop in vergelijking met andere segmenten in het gebruik van data-analyse. Ongetwijfeld omdat ze de eersten zijn die met financiële risico’s en de potentiële gevolgen ervan geconfronteerd worden. We gaan daar dieper op in met Iris Lopes, Partner bij SpendLab, dat datagedreven oplossingen ontwikkelt om haar klanten onder meer toe te laten toekomstige risico’s te voorkomen.

MELD U AAN VOOR DE NIEUWSBRIEF

  • Maandelijks
  • Laatste nieuwe content
  • Aankomende events
  • Uitschrijven altijd mogelijk

Agenda

Bekijk hier onze volledige kalender voor 2025.

Partners

Buitengewoon inspirerend en verfrissend. Ideaal voor zelfreflectie en om nieuwe ideeën op te doen.