Naar aanleiding van Internationale Vrouwendag ging onze managing director Daphné Debaenst in gesprek met Ann Cattelain, Liesbeth De Ridder, Veronique Elskens en Gaëlle Helsmoortel over gendergelijkheid op de werkvloer. Daaruit bleek het belang van personal branding en de rol van bedrijven om een omgeving te creëren die vrouwelijke ambitie en initiatief aanmoedigt. Het gesprek resulteerde in een gezamenlijk opiniestuk dat o.a. werd gepubliceerd door Trends.
Of ik naar aanleiding van Internationale Vrouwendag mee in gesprek wilde gaan over gendergelijkheid op de werkvloer? ’t Zal wel zijn! Het fijne gesprek met Ann Cattelain (CEO Federgon), Liesbeth De Ridder (Secretary General & Network Ambassador Guberna), Veronique Elskens (Regional Director Executive Search Robert Half) en Gaelle Helsmoortel (Chairwoman Women on Board) resulteerde in een gezamenlijk opiniestuk dat werd gepubliceerd door Trends en La Libre (klik op de linken om het opiniestuk te lezen).
Dank aan Robert Half voor het organiseren en faciliteren van dit gesprek.
Op de werkvloer heeft AI ingang gevonden, maar is dat ook het geval in directiecomités of raden van bestuur? De vraag of AI strategische beslissingswaarde heeft, schurkt aan bij het openen van de doos van Pandora. We stelden ze aan Philippe Baecke van Vlerick Business School.
Op 20 november mochten we acht marketingdirecteuren verwelkomen voor een CMO Table Talk bij onze partner iO. Rond de tafel, en bij de geneugten van een heerlijk diner, deelden ze ervaringen rond het centrale thema 'Experience is everything'. Hoe proberen zij dankzij de nieuwste technologieën de klantbeleving te optimaliseren?