Naar aanleiding van Internationale Vrouwendag ging onze managing director Daphné Debaenst in gesprek met Ann Cattelain, Liesbeth De Ridder, Veronique Elskens en Gaëlle Helsmoortel over gendergelijkheid op de werkvloer. Daaruit bleek het belang van personal branding en de rol van bedrijven om een omgeving te creëren die vrouwelijke ambitie en initiatief aanmoedigt. Het gesprek resulteerde in een gezamenlijk opiniestuk dat o.a. werd gepubliceerd door Trends.
Of ik naar aanleiding van Internationale Vrouwendag mee in gesprek wilde gaan over gendergelijkheid op de werkvloer? ’t Zal wel zijn! Het fijne gesprek met Ann Cattelain (CEO Federgon), Liesbeth De Ridder (Secretary General & Network Ambassador Guberna), Veronique Elskens (Regional Director Executive Search Robert Half) en Gaelle Helsmoortel (Chairwoman Women on Board) resulteerde in een gezamenlijk opiniestuk dat werd gepubliceerd door Trends en La Libre (klik op de linken om het opiniestuk te lezen).
Dank aan Robert Half voor het organiseren en faciliteren van dit gesprek.
Ze gaat volledig op in het thema van onze CHRO Day: ‘Listen, Look, Lead’. Charlotte Castelein, CEO van Bakker & Partners, licht toe wat luisteren, kijken en leiden voor haar betekenen en welke evoluties ze op dat vlak ziet in de markt.
Kim Wybo, advocaat en Managing Partner bij la-on, deelt zijn eerste ervaringen met AI, terwijl la-on dit jaar zijn 25-jarig bestaan als invorderingsexpert viert. “Innovatie is altijd onze leidraad geweest, samen met de menselijke factor. Alles komt samen in het grotere plaatje om mensen te helpen hun facturen te betalen.”