Naar aanleiding van Internationale Vrouwendag ging onze managing director Daphné Debaenst in gesprek met Ann Cattelain, Liesbeth De Ridder, Veronique Elskens en Gaëlle Helsmoortel over gendergelijkheid op de werkvloer. Daaruit bleek het belang van personal branding en de rol van bedrijven om een omgeving te creëren die vrouwelijke ambitie en initiatief aanmoedigt. Het gesprek resulteerde in een gezamenlijk opiniestuk dat o.a. werd gepubliceerd door Trends.
Of ik naar aanleiding van Internationale Vrouwendag mee in gesprek wilde gaan over gendergelijkheid op de werkvloer? ’t Zal wel zijn! Het fijne gesprek met Ann Cattelain (CEO Federgon), Liesbeth De Ridder (Secretary General & Network Ambassador Guberna), Veronique Elskens (Regional Director Executive Search Robert Half) en Gaelle Helsmoortel (Chairwoman Women on Board) resulteerde in een gezamenlijk opiniestuk dat werd gepubliceerd door Trends en La Libre (klik op de linken om het opiniestuk te lezen).
Dank aan Robert Half voor het organiseren en faciliteren van dit gesprek.
Op het Executive Forum 2025 lieten we enkele gasten aan het woord rondom het dagthema ‘The color of authority’. Wanneer het panelgesprek plaatsvindt, is Nadine Aerts sinds enkele weken actief als CFO bij Port of Antwerp-Bruges, na een lange carrière bij SD Worx. Aan haar zijde zit Hilde Boschmans, Head of People & Organisation bij Circet Benelux, dienstverlener in telecom- en energie-infrastructuur.
Vroeger claimde je als bedrijf vooral autoriteit met SEO-geoptimaliseerde content. Vandaag lijken bedrijven met artificiële intelligentie verwikkeld in een strijd om thought leadership en autoriteit. Maar zo hoeft het niet te gaan. Wat als u AI nu eens inzette om aan autoriteit te winnen? Ziehier vijf manieren om dat te doen.