Naar aanleiding van Internationale Vrouwendag ging onze managing director Daphné Debaenst in gesprek met Ann Cattelain, Liesbeth De Ridder, Veronique Elskens en Gaëlle Helsmoortel over gendergelijkheid op de werkvloer. Daaruit bleek het belang van personal branding en de rol van bedrijven om een omgeving te creëren die vrouwelijke ambitie en initiatief aanmoedigt. Het gesprek resulteerde in een gezamenlijk opiniestuk dat o.a. werd gepubliceerd door Trends.
Of ik naar aanleiding van Internationale Vrouwendag mee in gesprek wilde gaan over gendergelijkheid op de werkvloer? ‘t Zal wel zijn! Het fijne gesprek met Ann Cattelain (CEO Federgon), Liesbeth De Ridder (Secretary General & Network Ambassador Guberna), Veronique Elskens (Regional Director Executive Search Robert Half) en Gaelle Helsmoortel (Chairwoman Women on Board) resulteerde in een gezamenlijk opiniestuk dat werd gepubliceerd door Trends en La Libre (klik op de linken om het opiniestuk te lezen).
Dank aan Robert Half voor het organiseren en faciliteren van dit gesprek.
Duurzaamheid. Welzijn. AI. Het zijn complexe topics, en toch worden we als organisaties verwacht om de juiste keuzes te maken. Filosofen Liesbeth Volders en Julien Topal van adviesbureau Just maken ethiek behapbaar voor organisaties tijdens het Executive Forum van 25 september.
Thomas Caers ruilde de voetbalwereld vier jaar geleden in voor community building bij To Walk Again, de organisatie die mensen met een beperking activeert dankzij onder meer revalidatie, integratie en innovatie. “Zoeken naar kleine procenten verbetering is nu mijn leven geworden.”