CHRO Day is in 2025 aan zijn zevende editie toe en is ondertussen een vaste waarde voor CHRO’s en HR-directeuren. Ontmoet peers uit andere bedrijven, laat u inspireren tijdens keynotes en ga met elkaar in gesprek tijdens rondetafels. De CHRO Day staat garant voor thought leadership, verrassende visies en talrijke netwerkmogelijkheden.
Een eigenzinnige variatie op ‘Horen, zien en zwijgen’
Over de kracht van waarneming en goeie vragen stellen, de invloed van communicatie (verbaal en non-verbaal, bewust en onderbewust), actief luisteren naar werknemers en andere stakeholders.
Over actief kijken, visie en vertrouwen.
Over een reflectieve en lerende houding.
En dit alles natuurlijk gelinkt aan topics die voor HR relevant zijn (talent management, AI, wetgeving, …).
Onze eerste sprekers
Kom nog meer te weten via CHRODay.be.
Met dank aan onze partners Acerta en HiBob en onze sponsors Bakker & Partners, HR Talents, ICF en Polestar.
CFO Day is in 2025 aan zijn zevende editie toe en groeide in korte tijd uit tot een niet te missen inspiratiedag voor CFO’s en Financieel directeuren. Ontmoet peers uit andere bedrijven, laat u inspireren tijdens keynotes en ga met elkaar in gesprek tijdens Round Tables. De CFO Day staat garant voor thought leadership, verrassende visies en talrijke netwerkmogelijkheden.
Naar een term uit de jazz en blues, voor een noot die lichtjes anders wordt gespeeld dan de standaard. Hoe kunnen CFO’s een blue note spelen? We leggen de link met improvisatie, flexibiliteit en creativiteit, maar ook met risico’s nemen. Hoe zorgt de CFO voor het ritme van de organisatie en voor harmonie in de board?
Onze eerste sprekers
Kom nog meer te weten via CFODay.be.
Met dank aan onze partners Billtrust, Farseer/Ufinity, Lucanet en TriFinance en aan onze sponsors La-on, SAP Concur en SpendLab.
Deelname aan CHRO Day is voorbehouden aan CHRO’s en HR-directeuren, en deelname aan CFO Day aan CFO’s en financieel directeuren, van bedrijven met een omzet vanaf 100 miljoen euro.
Software voor debiteurenbeheer heeft de wind in de zeilen. Steeds meer bedrijven willen immers de vinger zo stevig mogelijk aan de pols houden van het volledige betaalproces van hun klanten. Waarom is dat belangrijk? En welke troeven kan software (en uiteraard: AI) hierbij in de schaal werpen? Frederic Callewaert van Billtrust legt uit.
Tom Gielen, Director Strategic Transformation bij H.Essers, legt ons uit hoe hij kijkt naar het begrip ‘strategische transformatie’, de succesfactoren, de uitdagingen, en trends in zijn sector.