Hoe sterk is uw focus op de toekomst? Hoe goed is uw bedrijf georganiseerd voor duurzame groei en ontwikkeling? Neem deel aan deze survey om een beeld te krijgen van de uitdagingen en praktijken bij onze Belgische bedrijven.
Om in kaart te brengen hoe future-proof onze Belgische bedrijven zijn, organiseert onze partner TriFinance een survey die peilt naar de belangrijkste uitdagingen, en de manieren om hiermee om te gaan. De survey focust op drie thema’s:
Geef uw input (het invullen duurt ongeveer 10 à 15 minuutjes) en help ons zo dit in kaart te brengen. U kunt deelnemen aan de survey via deze link.
Deelnemers ontvangen een management summary en de resultaten worden besproken tijdens de rondetafel van TriFinance op het Executive Forum van 5 oktober.
Op 20 november mochten we acht marketingdirecteuren verwelkomen voor een CMO Table Talk bij onze partner iO. Rond de tafel, en bij de geneugten van een heerlijk diner, deelden ze ervaringen rond het centrale thema 'Experience is everything'. Hoe proberen zij dankzij de nieuwste technologieën de klantbeleving te optimaliseren?
De werkplek van de toekomst vraagt om een breed pakket aan vaardigheden. Bedrijven moeten zich voortdurend aanpassen en dat vraagt om medewerkers die wendbaar zijn in hun denken en handelen. Maar liefst 8 op de 10 werkgevers vindt aanpassingsvermogen een cruciale eigenschap bij hun werknemers. Maar wat maakt deze soft skill zo belangrijk? En hoe kunnen organisaties dit versterken?