Survey: is uw bedrijf klaar voor de toekomst?

Topics

Hoe sterk is uw focus op de toekomst? Hoe goed is uw bedrijf georganiseerd voor duurzame groei en ontwikkeling? Neem deel aan deze survey om een beeld te krijgen van de uitdagingen en praktijken bij onze Belgische bedrijven.

 

Om in kaart te brengen hoe future-proof onze Belgische bedrijven zijn, organiseert onze partner TriFinance een survey die peilt naar de belangrijkste uitdagingen, en de manieren om hiermee om te gaan. De survey focust op drie thema’s:

  1. Engage people: methodes om talent te werven en te behouden.
  2. Embrace change: welke transformaties lopen er of zijn er voorzien, wat zijn de projecten op het vlak van data & analytics, en hoe is de evolutie van de benodigde skills?
  3.  Sustainable growth: waar staat u op het vlak van duurzaamheid en duurzaamheidsrapportering?

Geef uw input (het invullen duurt ongeveer 10 à 15 minuutjes) en help ons zo dit in kaart te brengen. U kunt deelnemen aan de survey via deze link.

Deelnemers ontvangen een management summary en de resultaten worden besproken tijdens de rondetafel van TriFinance op het Executive Forum van 5 oktober.

Recente artikelen

Topics

Waardoor lopen transformaties mis? En hoe kom je wel tot succesvolle change? Tijdens het Executive Forum 2025 schoven heel wat leidinggevenden aan voor een rondetafelgesprek. Olivier De Boeck en Leen Van Dingenen van TriFinance presenteerden hen drie uitspraken over het wel of niet slagen van transformaties. Houden ze steek?

Coffee Corner

Welkom in onze nieuwe rubriek Coffee Corner, waar we u kort en krachtig inspireren met een trend of inzicht. Onlangs in het nieuws: Sudhakar Sivaji, CFO bij inoxproducent Aperam, volgt op 1 januari 2026 de CEO van het bedrijf op. Geen verrassing eigenlijk, want de stap van CFO naar CEO wordt steeds vaker gezet. Hoe komt dat?

MELD U AAN VOOR DE NIEUWSBRIEF

  • Maandelijks
  • Laatste nieuwe content
  • Aankomende events
  • Uitschrijven altijd mogelijk

Agenda

Op donderdag 20 november organiseren we de derde editie van de CMO Table Talk, ditmaal rond het thema 'Experience is everything'. Een gezellige avond met een select gezelschap van CMO’s en marketingdirecteuren, waarbij we ervaringen delen en elkaar inspireren.

Partners

Buitengewoon inspirerend en verfrissend. Ideaal voor zelfreflectie en om nieuwe ideeën op te doen.