Hoe sterk is uw focus op de toekomst? Hoe goed is uw bedrijf georganiseerd voor duurzame groei en ontwikkeling? Neem deel aan deze survey om een beeld te krijgen van de uitdagingen en praktijken bij onze Belgische bedrijven.
Om in kaart te brengen hoe future-proof onze Belgische bedrijven zijn, organiseert onze partner TriFinance een survey die peilt naar de belangrijkste uitdagingen, en de manieren om hiermee om te gaan. De survey focust op drie thema’s:
Geef uw input (het invullen duurt ongeveer 10 à 15 minuutjes) en help ons zo dit in kaart te brengen. U kunt deelnemen aan de survey via deze link.
Deelnemers ontvangen een management summary en de resultaten worden besproken tijdens de rondetafel van TriFinance op het Executive Forum van 5 oktober.
Voor de rubriek Leader’s Library selecteren we een recent verschenen boek dat een plek ambieert in de boekenkast van elke executive. Ditmaal viel de keuze op ‘Markt onder vuur’ van Hans Diels, geopolitiek expert bij Etion. Dat de oorlogen in Oekraïne en Gaza impact hebben op onze economie hoeft hij ons niet meer uit te leggen. Des te interessanter is de vraag hoe je als onderneming kan anticiperen op geopolitieke crisissen. Kan je daar vanuit de bestuurskamer überhaupt een plan voor opmaken?
"Marketing wordt vaak geassocieerd met enkel creatief werk, maar het is een strategisch orgaan dat de bedrijfsstrategie vertaalt naar concrete acties.” We gaan in gesprek met Lien Sinnesael, Head of Marketing & Communication bij Agristo, over hoe zij dit tot leven brengt.