Survey: is uw bedrijf klaar voor de toekomst?

Topics

Hoe sterk is uw focus op de toekomst? Hoe goed is uw bedrijf georganiseerd voor duurzame groei en ontwikkeling? Neem deel aan deze survey om een beeld te krijgen van de uitdagingen en praktijken bij onze Belgische bedrijven.

 

Om in kaart te brengen hoe future-proof onze Belgische bedrijven zijn, organiseert onze partner TriFinance een survey die peilt naar de belangrijkste uitdagingen, en de manieren om hiermee om te gaan. De survey focust op drie thema’s:

  1. Engage people: methodes om talent te werven en te behouden.
  2. Embrace change: welke transformaties lopen er of zijn er voorzien, wat zijn de projecten op het vlak van data & analytics, en hoe is de evolutie van de benodigde skills?
  3.  Sustainable growth: waar staat u op het vlak van duurzaamheid en duurzaamheidsrapportering?

Geef uw input (het invullen duurt ongeveer 10 à 15 minuutjes) en help ons zo dit in kaart te brengen. U kunt deelnemen aan de survey via deze link.

Deelnemers ontvangen een management summary en de resultaten worden besproken tijdens de rondetafel van TriFinance op het Executive Forum van 5 oktober.

Recente artikelen

Topics

Hoe neemt u mensen mee in uw verhaal? Hoe overtuigt u collega’s in het managementteam of brengt u een complexe boodschap op een heldere en gedragen manier? Tijdens het Executive Forum 2025 deelde Stefanie Van Moen, sprekerscoach en communicatietrainer, concrete handvatten voor impactvolle communicatie — met aandacht voor inhoud, verbinding en présence.

Interviews

Hoe evolueert leiderschap in de toekomst? Kijken we bij de selectie van leiders nog te veel naar functieprofielen en ervaring? Wat als we bewuster zouden kijken naar identiteit, zowel die van de organisatie als die van de leider, en die op elkaar afstemmen?

MELD U AAN VOOR DE NIEUWSBRIEF

  • Maandelijks
  • Laatste nieuwe content
  • Aankomende events
  • Uitschrijven altijd mogelijk

Agenda

Op donderdag 20 november organiseren we de derde editie van de CMO Table Talk, ditmaal rond het thema 'Experience is everything'. Een gezellige avond met een select gezelschap van CMO’s en marketingdirecteuren, waarbij we ervaringen delen en elkaar inspireren.

Partners

Buitengewoon inspirerend en verfrissend. Ideaal voor zelfreflectie en om nieuwe ideeën op te doen.