Survey: is uw bedrijf klaar voor de toekomst?

Topics

Hoe sterk is uw focus op de toekomst? Hoe goed is uw bedrijf georganiseerd voor duurzame groei en ontwikkeling? Neem deel aan deze survey om een beeld te krijgen van de uitdagingen en praktijken bij onze Belgische bedrijven.

 

Om in kaart te brengen hoe future-proof onze Belgische bedrijven zijn, organiseert onze partner TriFinance een survey die peilt naar de belangrijkste uitdagingen, en de manieren om hiermee om te gaan. De survey focust op drie thema’s:

  1. Engage people: methodes om talent te werven en te behouden.
  2. Embrace change: welke transformaties lopen er of zijn er voorzien, wat zijn de projecten op het vlak van data & analytics, en hoe is de evolutie van de benodigde skills?
  3.  Sustainable growth: waar staat u op het vlak van duurzaamheid en duurzaamheidsrapportering?

Geef uw input (het invullen duurt ongeveer 10 à 15 minuutjes) en help ons zo dit in kaart te brengen. U kunt deelnemen aan de survey via deze link.

Deelnemers ontvangen een management summary en de resultaten worden besproken tijdens de rondetafel van TriFinance op het Executive Forum van 5 oktober.

Recente artikelen

Topics

Met stijgende grondstofprijzen en loonindexeringen staat de financiële gezondheid van bedrijven hoog op de agenda. En dus is het invorderen van onbetaalde facturen belangrijker dan ooit. Maar hoe maakt u daar werk van, zonder dat de kosten de baten overstijgen? Een rondetafelgesprek tijdens de CFO Day 2023 legde negen zeer concrete adviezen bloot.

Interviews

De Europese Corporate Sustainability Reporting Directive (CSRD) verplicht bedrijven om te rapporteren over de impact van hun activiteiten op mens en milieu (ESG). “Verantwoord ondernemen hoeft de winst van een onderneming niet in de weg te staan”, vertelt Alexander Rahusen, CFO van het softwarebedrijf Exact, in een openhartig interview. Tijdens de coronajaren zette Exact een strategie rond verantwoord ondernemen op de rails.

Meld u aan voor de nieuwsbrief

Agenda

Volgens hetzelfde principe van onze CFO- en CHRO-ontmoetingen organiseren we dit jaar ook enkele kleinschalige bijeenkomsten voor CMO's/marketingdirecteuren. Ander publiek maar dezelfde ingrediënten: peers ontmoeten, inhoudelijk schakelen én heerlijk tafelen.

Partners

Buitengewoon inspirerend en verfrissend. Ideaal voor zelfreflectie en om nieuwe ideeën op te doen.