Topics

In elke onderneming draaien tientallen of soms wel honderden repetitieve, administratieve processen. Deze nemen veel tijd in beslag, zijn dus eigenlijk duur en leveren weinig meerwaarde. RPA kan een goed deel van die taken overnemen. Aan de vooravond van het Executive Forum kwam een tiental executives samen om van gedachten te wisselen, nieuwsgierig naar elkaars ervaringen.

Topics

We zitten tegenwoordig meer dan ooit in videovergaderingen en crisismanagement. We spreken nauwelijks collega’s uit andere sectoren en komen er nauwelijks aan toe even wat afstand te nemen. Het Executive Forum gaf daar voor een dag de mogelijkheid toe. De gasten genoten in het Kasteel van Brasschaat van fijn gezelschap, lekker eten en inspirerende keynotes.

Topics

Welke rol speelt de CFO in de digitale transformatie die momenteel om zich heen grijpt? Waar staan onze bedrijven? En wat betekent een “digitale transformatie” zelfs? Het zijn maar enkele van de vragen die recent aan bod kwamen tijdens onze rondetafel ‘the state of digital transformation’.

Topics

In deze podcast praten we over sustainability met 4 gasten, in 4 rubrieken. Ervaringsdeskundigen Florens Slob van Greenyard, Hans Goossens van De Watergroep, Jef Teugels van Reins Group en Barend De hont van Oracle delen hun visie op en aanpak van duurzaamheid.

Topics

De laatste jaren wordt overal ter wereld grote technologische vooruitgang geboekt in AI. De uitzondering is China… daar gaat de progressie gewoonweg aan een rotvaart. Sinoloog Pascal Coppens, die twee decennia in China woonde en werkte, deelde zijn visie tijdens een rondetafelgesprek met een selecte groep van CFO's.

Topics

Op sociale media maken almaar meer CEO’s het mooie weer, maar andere executives hebben het moeilijker om er met goede content het verschil te maken. We zochten uit waarom het ‘personal brand’ van de CFO of CIO een pak minder sterk uit de verf komt.

Agenda

Op woensdag 3 juli organiseren we de tweede editie van onze CMO Schakeltafel. Een gastronomische avond met een select gezelschap van CMO’s en marketingdirecteuren, waarbij we ervaringen delen en elkaar inspireren rond het thema 'No future without a past: vooruitkijken vanuit een strategische terugblik’. 

Partners

Buitengewoon inspirerend en verfrissend. Ideaal voor zelfreflectie en om nieuwe ideeën op te doen.